JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Saturday, February 13, 2010

JANGAN RISAU SANGAT~RIZ




Assalamualaikum....

Jangan ler risau sangat dengan komen yg saya berikan kat dalam artikel (B Pop)... memang betul saya ada memikirkan sampai bila harus saya tunggu radio untuk putarkan lagu saya... tetapi dalam masa yg sama, saya belum sampai ke tahap putus harapan untuk tidak menyanyi lagi...

Ringkasan dari cerita ini bermaksud, saya akan cuba menahan sabar dan berusaha untuk menempatkan lagu-lagu saya di dalam radio2 tempatan supaya dapat didengari oleh peminat saya yg masih tak jemu2 menyokong dan berdoa untuk saya... tapi kalau dah memang tak ada rezeki saya kat sini, saya redha dan terpaksa mencari jalan lain untuk masa depan saya... saya pasti kalau anda semua pun akan buat benda yg sama... tapi saya harap sangat2 benda ni takkan berlaku sebab saya sayang sangat kerjaya saya ni... dari kecik saya nak menyanyi... adakah nyanyian saya hanya utk sekadar saya berkaraoke sendiri...? Saya serahkan kepada Allah untuk menentukannya...


Inilah petikan respons Riz berkenaan isu 'merajuk' tempohari@Forum RizFc.

No comments:

Related Posts with Thumbnails