JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Thursday, November 25, 2010

PERTEMUAN 3 ANGELS @ KLCC.. WALAUPUN...


Peluang mengikuti tour anjuran sekolah ke Kuala Lumpur pada 22-24/11/2010 yg lalu memang sangat-sangat menyeronokkan. Bukan apa, nilah kesempatan terakhir untuk aku makan angin dengan teman-teman  sekerja, sebelum bertukar ke Kemaman...happy walaupun dalam hati...huhu


Aku bersama ex housemate... ni pose yg paling aku suke masa kat Muzium Negara...kerja kami posing jer.. dengan handphone yg kamera nya dah makin 'sakit'...  adeii... tapi boleh lah daripada takde langsung haha..



Pertemuan seketika antara Riz Angels...aku, Tun & Muzlia @ KLCC .....  Masa ni group aku duk beratur menunggu untuk masuk ke Petrosains.  Actually, tak berharap sangat dapat jumpa sebab kebarangkalian tu susah nak cakap hehe... Sebelum berangkat ke KL, aku dah maklumkan Muzlia pasal tour nie dan masa aku dah sampai kat KLCC tu pun kami duk ber 'sms' lagi..

Dalam duk tunggu si Muz turun, tetiba lak boleh terjumpa si Tun kat situ yg juga nak menunggu time untuk masuk kat situ. Amboi Tun, sampai tak perasan akak yek hehe... Beberapa saat kemudian muncul lah si Muz.... dengan 'pos laju' nya hahaha.... memang terpantas di dunia.. thanks Muz...

 Tulah memang ada jodoh pertemuan kami ...walaupun beberapa minit jek ... pertemuan yg bermakna kata Muz huhu...  gambar ni sebagai buktinya... ^___^ 

Tq Muz sebab sudi jumpa akak.. sori gak sebab tak bawak ole ole dari Chukai tuk korang(Muz, Frizz, Tun, Riz & Ejam) ,,tak sempat nak cari apa2 dik..sori sangat2.. jangan mare yek...next time akak turun KL lagi semata-mata untuk jumpa korang semua okey....


***Pstt..   Nak tanya gak nie.. Muz berlari ke untuk sampai Level 4 tue?? walaupun naik lif hehehe....saje jer....

No comments:

Related Posts with Thumbnails