JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Thursday, March 15, 2012

HARI ISTIMEWA....



SALAM PADA SEMUA YG MASIH  SUDI SINGGAH ATAU MENJENGAH KE BLOG NI...TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK. MAKNANYA ANDA MASIH SETIA MENYOKONG RIZ & STACY DAN MENGIKUTI PERKEMBANGAN MEREKA....MACAM SAYA...HUHU...


TERIMA KASIH...TERIMA KASIH....


Actually, hari ni jadi hari yang agak special pada saya...sebabnya....nak tahu...hehe...


Selain dari paparan artikel dan wajah ensem RIZ @ Harian Metro hari ini bersamaan 15 MAC 2012...pagi tadi juga saya baru dapat CD single terbaru dari RIZ...ahak...jangan jeles hehe....




Bagi yang jeles tu, kalau berminat untuk dapatkan CD single ni boleh ke website Riz Fc @ pun Facebook Riz Zaizizi @ Muzlia Muzzy @ maklumkan saya pada chatbox di blog ni. Insya-ALLAH hajat anda itu akan dipenuhi...tak mahal pun RM5 saja...


ULASAN SAYA TENTANG SINGLE TERBARU RIZ "AKU YANG TERBAIK" : 

Memang TERBAEEK... first time dengar dah terpikat dah. Suka dengan melodi lagu ni.  Sesuai sangat dengan suara lemak merdu RIZ tu. Kalau dipromosikan dengan baik, Insya-ALLAH single ini mampu menyerlah. Harap sangat stesen radio putarkanlah lagu ini. Bantulah artis tempatan. Walau kali ini dengan air tangan dari seberang, bantulah..apa yang penting lagu itu best dan mampu menarik pendengar.

To RIZ....akak salute awak yg tak pernah rasa putus asa. Kegagalan yg dihadapi bukan bermakna pengakhiran segalanya. Ia sebagai pembakar semangat untuk melakukan @ menghasilkan yang lebih baik. Ya, akak yakin itulah yang RIZ pegang selama ini. Kalau tidak masakan akan lahirnya 'AKU YANG TERBAIK'.

Ya, RIZ ZAIZIZI tetap kekal TERBAIK di hati semua penyokong setia anda. Selagi hayat dikandung badan, sokongan berterusan tetap akan mengiringi setiap langkah RIZ. Insya-ALLAH. Amin...


ALL THE BEST!






No comments:

Related Posts with Thumbnails