JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Saturday, March 31, 2012

MUSIC VIDEO SINGLE TERBARU RIZ 'AKU YANG TERBAIK'


Inilah dia Music Video single terbaru Riz, Aku Yang Terbaik. Memang terbaik!!


Lirik:


Cerita Cintaku Kini Tlah Berakhir
Kau Kandaskan Perasaan Yang Terjalin
Harapan Tlah Kosong Terluka Di Hati
Kau Tinggalkan Aku Ternoda Cinta Sesaat

Pergilah Saja
Aku Pasti Lebih Bahagia
Kau Duakan Aku Kau Jual Hatimu
Tanpa Rasa Cinta

Pergilah Saja
Aku Yakin Kau Akan Menyesal
Kerna Tak Ada Cinta Sejati Untuk Dirimu
Layaknya Cintaku
Kerna Tak Ada Yang Lebih Baik Dariku

Akhiri Saja Itu Yang Terbaik
Ku Ingin Dirimu Pergi Jauh Dariku


Lagu/Lirik : Atra Petrana






No comments:

Related Posts with Thumbnails