JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Saturday, June 13, 2009

SEPATAH KATA RIZ


Assalamualaikum....


Sewaktu saya menerima
kunci kereta Naza Bestari di Glenmarie beberapa hari yg lalu, tiada seorang pun yg dapat rasa macamana saya rasa beruntung dan bertuah kerana dihadiahkan sebuah kereta daripada peminat- peminat, penyokong-penyokong dan pengundi-pengundi saya semasa program AF6 yg lalu.... happy sangat-sangat...


Masa bawak kereta tu, selalu terfikir yg saya takkan merasa membawa kereta itu kalau tiada orang yg menjadi tulang belakang saya..

Dan yg paling beruntung sekali adalah, saya memiliki geran kereta yg tak perlu saya bayar lagi bulan- bulan ... alhamdulillah..

Setiap kali pandang kunci kereta, dalam otak teringat ini hasil daripada duit penyokong-penyokong saya....

Alhamdulillah....

Terima kasih kepada semua....


RIZ



Credit to rizangels

2 comments:

Anonymous said...

kenapa riz cakap camtu....riz memang layak ape...itu hasil usaha riz jugak selama mnjadi plajar af6...sanggup menhadapi cabaran...dikritik,didenda dan mcam2 lagi.

Tinie said...

that's right...riz u deserve it!

Related Posts with Thumbnails