JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Tuesday, June 16, 2009

STACY : Saya Dah Menang!


Stacy berjaya menempatkan diri dalam senarai pencalonan Anugerah Planet Muzik 2009 (APM 2009). Stacy dinominasi untuk Persembahan Vokal Terbaik Dalam Lagu (Artis Baru Wanita) untuk lagu “Aku Stacy” dan Artis Malaysia Paling Popular, sebaris dengan beberapa nama-nama besar yang lain seperti Datuk Siti Nurhaliza, Anuar Zain dan Misha Omar. Satu kejayaan yang boleh dibanggakan untuk orang baru seperti Stacy.

“Saya sama sekali tidak sangka akan tercalon dalam anugerah yang sebesar ini. Tetapi, tidak dinafikan yang saya rasa sangat gembira dan bertuah. Walaupun ini hanya pencalonan, tetapi saya dah anggap ia macam satu kemenangan. Ini kerana bukan mudah untuk tersenarai dalam kedua-dua kategori tersebut,”
ujar Stacy yang ditemui selepas sidang media APM 2009 baru-baru ini.


Credit to Miss Ayu @gua.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails