JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Sunday, August 2, 2009

AKU STACY



Dipasarkan pada : 9 March 2009

Genre
Pop, Pop dance, Ballad

Label
Maestro Records, Warner Music

Penerbit
Freddie Fernandez, Ajai, Audi Mok, Edry KRU, Kieran Kuek



Track


1. "Aku Stacy" ~ Intan Norul Azlin/Layla Ismail 2:50

Pertama kali dengar@ final AF6, aku dah sukakan lagu ni. Single ini pilihan tepat buat Stacy... rancak. I love it! ****STAR

2. "Gagap" ~ Kieran Kuek/Mode 3:49

Lagu ini menjadi single kedua Stacy dan secara peribadi, aku bukanlah penggemar lagu ini pada peringkat awal. Namun, lagu ini best untuk didengar. ***STAR

3. "Pakai Buang" ~ Edry KRU 3:37

Aku gemarkan lagu ini bila first time dengar @ radio. Lagu ni memang cepat mesra ke telinga aku. Beatnya memang mampu menarik pendengar... terhibur sangat. *****STAR

4. "Cerah" ~ Audi Mok/Nurfatima 2:58

Best! Lagu yg boleh menceriakan hariku.... *****STAR

5. "Cinta Yang Ku Duga" ~ Ajai 4:44

Lagu balada yg mencabar vokal Stacy. Best penghayatan Stacy dalam lagu ini. Aku akui Stacy mempunyai kualiti suara yg bagus dan versatile. I love it! *****STAR

6. "Aku Stacy (Live version)" ~ Intan Norul Azlin/Layla Ismail 2:55

Lagu ini mengimbau nostalgia di malam final AF6... persembahan mantap dari Stacy... ****STAR

7. "Cinta Khayalan (Live version)" ~ Sharon Paul/Shimy 3:44
Personally, aku lebih sukakan versi Stacy daripada versi asal. Stacy menyampaikan lagu ini dengan cara tersendiri. Agak sedih dengan situasi lagu ini... lagu baru tapi sebenarnya tidak. Namun, Stacy telah memberikan yg terbaik untuk lagu ini. ****STAR


Dapatkan album ini .... yang original ye ... hanya RM19.90!

No comments:

Related Posts with Thumbnails