JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Friday, August 7, 2009

IMBAUAN : RIZ~STACY@MANGGA OGOS 2008


Oleh
Aisamurni Suparman
E-mel : aisya_cute@yahoo.com


STACY IKUT KATA HATI

Juara AF6 yg comel iaitu Stacy kini popular dengan lagu Aku Stacy. Jom baca kisah Stacy.

Cerita Stacy:
“So far saya bersyukur sebab belum ada lagi gossip buruk yg mengaitkan diri saya. Sebagai orang baru saya tidak mahu dilanda kontroversi. Sebaik-baiknya saya cuba elakkan dari berlakunya kontroversi.

“Tapi sebagai manusia biasa saya juga tak boleh memuaskan hati semua pihak.

“Soal cinta… saya akan jatuh hati pada seseorang kalau saya bertemu dengan orang tu, hati saya tiba-tiba terasa sesuatu. Kalau hati saya rasa something tu maknanya lelaki itulah yg berjaya mencuri hati saya. Itulah… saya akan ikut kata hati saya.”


RIZ PENCINTA YG ROMANTIK

Walaupun terlalu baru menceburkan diri dalam bidang seni, bintang AF6 iaitu Riz tidak terlepas dikaitkan dengan gossip dan kontroversi.

Cerita Riz:
“Paling kelakar apabila ada yg kata saya ni duda anak satu dan ada juga yang kata saya pernah bekerja sebagai tukang urut di rumah urut gayboy.

“Rasa sedih tu ada juga laa sebab cerita yg disebarkan tu bukan menggambarkan diri saya yg sebenar.

“Tapi saya pun tak peduli sangat pasal gosip-gosip ni sebab benda tu biasa dalam bidang seni. So far belum lagi laa saya tension dengan gossip tu semua.

“Buat masa ni saya nak fokus pada karier dulu. Nak bercinta tu belum lagi. Kalau ada girlfriend semata-mata nak menutup kontroversi yg datang, bagi saya itu tak patut..

“Kita bercinta dengan seseorang itu sebab ikhlas. Jadi kalau bercinta semata-mata untuk menutup kontroversi.. itu tak ikhlas namanya.

“Kalau bercinta saya ni seorang yg romantik.. he..he.. Rasanya perkara paling romantik pernah saya buat ialah bagi bunga. Itu dulu laa… Sekarang ni saya tak ada girlfriend so tak tahulah macam mana… ha.. ha..ha…Yang penting bagi saya dalam sesebuah perhubungan tu kena ada give and take.”

No comments:

Related Posts with Thumbnails