JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Wednesday, August 19, 2009

NADIA CEMBURUI RIZ & ALYAH?

Siapa pilihan RIZ? Nadia atau Alyah? ... HAI >>>Amboi...soalan apa ni ??



MAJALAH HAI 20 OGOS 2009

Perihal kerenah peminat turut memberi tempias pada hubungan baik di antara Nadia dengan Riz. Sejak sama-sama berjuang di dalam Akademi Fantasia musim keenam lagi sekelompok peminat bagaikan mahu ‘menjodohkan’ mereka.

Yang mereka kurang suka apabila hadir penyanyi Alyah Abu Hasan di dalam hidup Riz. Kemesraan yg terjalin melalui lagu duet Ku Pinjam Satu Bintang telah menyebabkan segelintir peminat fanatik kedua-dua bintang AF itu naik marah.

Lebih panas, Alyah sendiri mengakui menerima kiriman e-mel kurang enak daripada para peminat Riz dan Nadia. Namun, dia tidak cepat melenting kerana baginya, hubungan dengan Riz sekadar teman seperjuangan.

“Cemburu? Memanglah saya cemburu dengan Riz. Tapi, bukan kerana dia sekarang lebih banyak digosipkan dengan Alyah.

“Cuma, saya cemburu melihat perkembangan seninya yg nampak lebih menyerlah berbanding saya.

“Mengenai gosip dia dengan Alyah, saya tak cemburu. Sebab sebelum ini pun saya pernah menerima tempias gosip yg sama, padahal tidak bercinta pun.




2 comments:

Anonymous said...

riz,jgn pilih dua2..xsesuai..pilih i lagi sesuai..ahakz..terlebih sudah..hehe..

Tinie said...

anonymous....hehe

Related Posts with Thumbnails