JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Monday, September 28, 2009

UCAPAN HARI RAYA RIZ


Assalamualaikum semua….


Saya nak ucapkan selamat hari raya kepada semua .... mintak maaf di atas segala kesilapan yg telah saya lakukan sehingga mengguris hati sesiapa samada sengaja atau tidak sengaja... buang yg keruh ambil yg jernih ….

Saya juga nak ucapkan terima kasih kepada semua yg masih menyokong karier saya sebagai anak seni... tanpa anda semua , saya takkan mampu berada di sini dan jangan lupa, belilah album saya yg original bila dah keluar nanti ....

Selamat hari raya…….


** Album pertama Riz akan dilancarkan pada 13/10/2009, jam 4 petang @ Hard Rock Cafe.


**Petikan ucapan Riz @ http://rizfc.forumotion.com/forum.htm



Credit to RizAngels

No comments:

Related Posts with Thumbnails