JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Wednesday, September 16, 2009

URTV ISTIMEWA RAYA 15 SEPT/1 OKT 2009



Oleh HUZZ, RUHAYA dan SHANA
Foto SHARIFUL HAFIZAL



STACY SERONOK DAPAT DUIT RAYA

Stracie Angie Anam (19 tahun) atau lebih popular dengan nama Stacy tetap menyambut raya Aidilfitri walaupun bukan beragama Islam.

Katanya, "Masa zaman sekolah rendah dulu, saya suka pergi beraya di rumah kawan-kawan sebab nak kumpul duit raya. Kami suka berulang kali ke rumah jiran untuk himpun duit raya. Tuan rumah tak perasan sebab kami datang ramai-ramai, jadi kalau pergi kali kedua pun, dapat lagi duit raya. Bila teringat balik, rasa bersalah pula. Tapi itu semua masa zaman kanak-kanak", cerita Stacy yg gemar kuih batang buruk dan sarang semut.


BERAYA DI KUALA LUMPUR

Menurut Stacy, tahun ini dia berpeluang beraya di Semenanjung.

"Saya tak sabar nak beraya kat Kuala Lumpur. Walaupun saya ada banyak show untuk program raya di TV, tapi saya tetap akan luangkan masa untuk beraya di rumah kawan-kawan. Ramai juga kawan-kawan AF yg jemput saya beraya dengan mereka."


Jangan lupa untuk dapatkan URTV keluaran khas Aidilfitri ini yg kini telah berada di pasaran!

No comments:

Related Posts with Thumbnails