JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Monday, June 28, 2010

MY HOLIDAY TRIP@CHERATING WITH RIZ & RIZ ANGELS (PART 1)





Lokasi : Mercu Beach Resort
Tarikh : 25/6 ~ 27/6/2010


Day 1(25/6/2010)


Lepas aku duk borak jap dengan Tun, Ejam dan Riz. Haa… inilah gambar pertama yg disnap..huhu. Gelap yg amat muka aku tue… muka buruk nak ambik gambar time nie kata Riz.. tapi tak kisahlah Riz still ensem lagi tue… aku paling ketara huhu.. muka penat weh.. tapi tak kisah janji senyum sampai ke telinga hahaha…

Masa nilah aku mention pasal telur penyu kat Riz. Suka makan yek? Memang aku ada bawakkan untuk dia.. alhamdulillah sampai jugak hajat Riz nak makan lagi.

Haa.. nilah Ejam, PA Riz… kelakar dan gila-gila yg amat dia nie.. akak tak ambik hati pun dengan gurauan korang tue… sian Ejam dapat partner team macam akak.. duk pikir sampai sudah hahaha… tapi…kita menang kan.. ahak..

Pekena ikan bakar di Warung Awang Ikan Bakar di Jalan Kuantan-Kemaman. Sebelum makan pose dulu Riz.. so sweet…


Huiii..sedap sangat ke makan tue Riz?

Itu adalah beberapa gambar yg sempat aku snap.. sori yek kalau mutu gambar kurang memuaskan (guna kamera handphone jek..SE 770i.. ). Actually, dah ade photographer khas Riz Angels untuk trip ini.. so, banyak lagi gambar-gambar menarik yg akan ditepek nanti ok....tunggu!


Bersambung……





No comments:

Related Posts with Thumbnails