JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Sunday, June 13, 2010

RIZ@MEDIA HIBURAN 12-18 JUN 2010



NASIB MASA DEPAN INDUSTRI SENI SEMAKIN MALAP?-PRODUK TEMPATAN SEMAKIN DIPINGGIRKAN

Kelolaan Norhayati Suboh
Foto Unit Foto KKSB

Jika dilihat statistik dari segi penjualan album serta konsert artis tempatan yg sukar mendapat tajaan jelas tergambar kedudukan sebenar industri seni tempatan. Mengapakah produk seni tempatan kurang mendapat sambutan, adakah kerana kualitinya tidak setanding produk seni negara lain dan apakah nasib yg bakal menimpa industri seni negara masa depan?


PUTARKANLAH LAGU-LAGU BARU ~ RIZ

"Sememangnya jika dipinggirkan industri seni sendiri pastinya nasib kami akan malap pada masa hadapan. Rakyat Malaysia seharusnya beri sokongan kepada kami. Bukan itu sahaja stesen radio juga harus membantu dalam memutarkan lagu-lagu baru anak seni tempatan. Ternyata dengan memutarkan lagu-lagu baru pastinya kesan kepada pendengar amat meluas. Peminat sebenarnya suka apa yg mereka dengar dan radio merupakan medium penting dalam mempromosikan produk nyanyian kami."




No comments:

Related Posts with Thumbnails