JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Sunday, August 1, 2010

RIZ @ PLANET SENI DI MUZIK AKTIF




Program terbaru berjudul Planet Seni yang merupakan satu program travelog di saluran ASTRO 180 Muzik Aktif menggabungkan unsur segar yang berformatkan hiburan atau persembahan lagu, dengan platform berbeza iaitu melalui sukan lasak yang bertujuan menarik minat penonton di kalangan remaja.

Beberapa jenis sukan lasak berbeza adalah antara aktiviti yang menjadi pilihan konsep rancangan ini. Sukan lasak seperti aktiviti berkayak, go kart, wall climbing, paintball, G-Force-X dan beberapa aktiviti lasak lain yang ada di antaranya jarang didengar bakal diperkenalkan melalui Planet Seni.

Justeru, episod Planet Seni siri 1 Ogos 2010 bakal menampilkan Naib Juara rancangan realiti popular tanahair iaitu Mohamed Idris Zaizizi atau lebih dikenali dengan nama Riz AF sebagai artis jemputan. Taman Cabaran Putrajaya membawa Riz memperkenalkan aktiviti sukan lasak kegemarannya, iaitu permainan rollerblade. Di samping berkongsi aktiviti seni, telatah Riz bersukan lasak dapat disaksikan melalui program ini.

Serikan hujung minggu anda dengan menonton Planet Seni setiap hari Ahad, jam 10 malam. bertemankan pengacaranya Eyeja Arshad eksklusif hanya di Saluran Astro 180 Muzik Aktif.

(Petikan daripada artikel @ Budiey.com)



**Jangan lupa janji temu kita malam ini bersama Riz @ PLANET SENI jam 10 mlm @ saluran 180 Muzik Aktif!

No comments:

Related Posts with Thumbnails