JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Thursday, March 18, 2010

'AKU STACY' LARIS DI PUSAT KARAOKE



Oleh:
Murai Batu@Murai.com


Percaya atau tidak, lagu pertama nyanyian Stacy, Aku Stacy yang mula-mula dipersembahkan dalam konsert final Akademi Fantasia Musim Ke-6 (AF6)rupa-rupanya paling kerap dimainkan di pusat karaoke Redbox?

Murai Batu dapat tahu cerita pun daripada si Murai Peah. Kebetulan dia ni suka sangat berkaraoke. Sambung si Murai Peah lagi, disebabkan lagu ini kerap dimainkan, janganlah terperanjat pula kalau Aku Stacy dinobatkan sebagai Permintaan Lagu Karaoke Red Box Paling Tinggi Untuk Kategori Bahasa Melayu & Inggeris Sepanjang 2009.

Untuk mengesahkan lagi berita yang dibawakan oleh si Murai Peah ini, Murai Batu pun cubalah hubungi salah seorang kakitangan Astro Entertainment Sdn Bhd (AESB).

Apalagi, dia orang sendiri pun terperanjatlah bila Murai Batu dapat tahu perkara ini dengan lebih awal lagi. Dia orang tanya juga, dari mana Murai Batu dapat tahu tentang berita ini.

Sebab, setahu dia orang, pihak Red Box sendiri yang akan umumkan perkara ini kepada pihak media nanti.

Malah, mereka juga akan mengundang Stacy serta pihak media untuk hadir dalam sebuah majlis yang dianjurkan khas sempena pencapaian lagu Aku Stacy ini nanti.

Khabarnya, majlis itu nanti akan diadakan pada penghujung bulan Mac ini nanti yang mana ia akan turut disertakan dengan pelbagai aktiviti menarik seperti lucky draw serta sesi berkaraoke bersama pihak media.



No comments:

Related Posts with Thumbnails