JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Saturday, March 27, 2010

RIZ~STACY@MEDIA HIBURAN 27 MAC-2 APRIL 2010



TERKEJUT DISERBU PEMINAT FANATIK!

Teks Norhayati Suboh
Foto Ihsan Fizi(PRO Artis)

Baru-baru ini empat artis Akademi Fantasia musim keenam telahpun berkunjung ke Brunei Darul Salam. Tujuan utama Aliff, Ika Nabila, Riz dan Nadia berada di Brunei adalah untuk mempromosikan 'single' album masing-masing selain bercuti.

.......Manakala bagi Riz pula selain bertemu peminat dan para media di Brunei mereka juga begitu teruja apabila dapat bersiar-siar di beberapa tempat menarik di Brunei antaranya ialah di Kampung Ayer(Perkampungan Air), Jerudong Park, Istana Nurul Iman dan sekitar Bandar Seri Begawan.

"Pastinya kami tidak boleh melupakan pengalaman berada di Kampung Ayer iaitu sebuah perkampungan air yg terbesar di dunia. Dari luar kampung ini kelihatan seperti setinggan tetapi bila jenguk di dalam kawasan perumahan tersebut ternyata ia begitu mewah sekali. Kampung Ayer memang besar dan kami tidak sempat melawat ke semua kawasan di situ," terang Riz.

Oleh SuDyr
Foto Azhari


KOMEN TENTANG KELEWATAN@HOTFM BIG JAM 2010

MENGAKU SALAH SENDIRI~STACY

..... “Apa yang terjadi ketika itu adalah kerana ‘miss communication’ antara saya dengan pengurus(Abang Aidil) yang dipertanggungjawabkan untuk menjaga artis AESB yang terlibat. Saya sudah dimaklumkan oleh pengurus untuk bersiap sedia tepat jam 7 petang. Tapi, saya hanya menunggu di bilik sahaja. Saya ingat dia akan datang ke bilik, tapi tidak kerana ketika itu dia sibuk menguruskan artis lain.

“Sehinggalah saya mendapat panggilan daripada pengurus yang mengatakan pihak penganjur sedang mencari saya untuk giliran persembahan. Sedangkan ketika itu saya masih berada di hotel. Kami pun bergegas ke tapak konsert dan dalam masa yang sama kami terperangkap dalam kesesakan lalu lintas.

“Setibanya di tapak konsert, saya terus berjumpa pihak penganjur dan meminta maaf dengan apa yang terjadi. Saya akui ini kesilapan saya sendiri kerana tidak menelefon semula untuk membuat ‘follow up’. Apa yang terjadi memberikan satu lagi pengajaran buat saya,”
jelas Stacy.


Untuk mengetahui cerita selanjutnya, sila dapatkan majalah Media Hiburan keluaran terbaru yang telah berada di pasaran sekarang!

No comments:

Related Posts with Thumbnails