JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Sunday, March 21, 2010

STACY BUAT TAK DENGAR



(Petikan daripada Kosmo Online:Komen Diva Interaktif)

SEJAK akhir-akhir ini pelbagai cerita yang Diva dengar tentang penyanyi lincah ini. Diva memang suka tengok persembahan Stacy kerana persembahannya yang sentiasa ada pembaharuan.

Tetapi dalam masa yang sama, Diva dengar cerita yang tidak enak tentang juara Akademi Fantasia 6 ini. Khabarnya sekarang dia sudah semakin lambat sampai ke sesi penggambaran atau majlis yang melibatkan dirinya.

Pernah teman Diva terpaksa menunggu berjam-jam untuk melihat kelibatnya. Baru-baru ini juga teman Diva sempat memerhati perangai Stacy selepas sebuah konsert besar di Pulau Pinang.

Selesai membuat persembahan, peminat-peminatnya menunggulah di belakang pentas sambil menjerit namanya dengan harapan dapat bertemu dan bergambar dengan penyanyi tersebut.

Namun Stacy buat-buat tidak dengar. Lebih menyedihkan lagi, peminat Stacy hanya dapat melihat penyanyi kesayangan mereka masuk ke dalam khemah tanpa menghiraukan mereka. Kecil betul hati mereka.

Telinga Diva turut dimasuki khabar, yakni ada yang pulang dengan hati yang remuk gara-gara perangai Stacy.

Diva rasa bukan selalu peminat di utara dapat menyaksikan persembahan Stacy lebih-lebih lagi bergambar dengannya. Paling kurang pun, layangkanlah lambaian atau senyuman buat mereka yang setia berpusu-pusu ke belakang pentas.

Diva cuma menegur apa yang patut agar Stacy boleh membuat perubahan yang baik untuk dirinya.


Diva: Teringat Johnny Depp yang dikatakan selebriti paling ramah dengan peminat.



No comments:

Related Posts with Thumbnails