JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Wednesday, March 24, 2010

STACY CALON ARTIS KIUT MIUT



Info Gua.com


TV9 bakal mencecah usia empat tahun April ini! Sempena meraikan sambutan ulang tahunnya, stesen tersebut akan mengadakan Parti HIP TV, sebuah majlis penyampaian anugerah yang pasti akan menghiburkan serta mencuit hati semua.

“Kami buat 'for fun'. Kami tak nak lawan anugerah berprestij yang lain seperti Anugerah Bintang Popular, Anugerah Industri Muzik, Anugerah Skrin atau sebagainya. Kami cuma nak rileks,” jelas Ketua Pengurusan Penjenamaan Kumpulan TV9, Rozaina Zainul Abidin ketika ditemui pada Sidang Media Parti HIP TV di Sunway Pyramid semalam.

"Parti HIP TV merupakan hadiah istimewa bagi menghargai penonton setia TV9 yang tidak pernah jemu menyokong kami sehingga hari ini. Bertemakan santai dan ‘cool’, Parti HIP TV merupakan satu malam penuh debaran yang akan menghimpunkan artis-artis terkenal tanah air. Ia sebuah acara yang agak berbeza dari acara karpet merah yang lain kerana ia mempunyai konsep dan identiti yang cukup unik dan santai.

Sebanyak 10 kategori menarik bakal dipertandingkan iaitu Artis Mat Romeo, Artis Kiut Miut, Artis Bibir Seksi, Artis Tak Harap Pada Rupa, Artis Melaram, Artis Hot Mama, Artis Awet Muda, Artis Bikin Panas, Artis Contoh dan Artis HIP (Highly Intelligent Popular). Pemenang ditentukan 100% melalui undian SMS orang ramai menerusi Debaran Parti HIP TV yang disiarkan setiap Jumaat, 9 malam selama setengah jam bermula 8 Januari lalu.

Calon Artis Kiut Miut

Bell Ngasri
Tam
Mila
Stacy
Sari Yanti


Untuk mengetahui pencalonan kategori lain sila klik link di bawah:-

Apa yang menariknya, pemenang akan menerima trofi yang akan disampaikan oleh selebriti terkenal tanah air dan akan turut diserikan dengan persembahan beberapa artis terkenal seperti Fabulous Cats, Noryn Aziz, Adibah Noor, Yasin, Black, Shila OIAM dan pemenang Idola Kecil musim pertama dan kedua.

Jangan lupa saksikan Parti HIP TV yang akan disiarkan pada 2 April ini, jam 10 malam menerusi TV9.

No comments:

Related Posts with Thumbnails