JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Friday, April 16, 2010

RIZ~STACY@MANGGA MEI 2010


RIZ TOLAK GODAAN MAK DATIN!

Oleh Tajul Ariffin Abu Hassan
Foto Zakaria Idris


Bintang AF6 iaitu Riz yg popular dengan lagu Hanya Sandiwara ini semakin murah rezeki dalam bidang nyanyian. Mempunyai paras rupa yg menggoda dan tubuh yg tegap tak mustahil ada ‘mak datin’ yg nak jadikan Riz ‘anak ikan’ kan? Jom dengar komen Riz.

Cerita Riz:

“Soal digoda ‘mak datin’ ni, saya memang tak pernah mengalami situasi itu. Kalau ada yg goda dan ajak saya bercinta, memang saya akan tolak dengan cara baik. Jika mereka ingin ‘menaja’ saya dan menjanjikan show atau populariti , saya juga akan tolak kerana saya menjual bakat yg ada dan bukannya diri saya.

“Tentang kerjaya, saya rasa cukup seronok kerana telah tersenarai dalam pencalonan kategori Persembahan Vokal Terbaik Di Dalam Lagu (Lelaki) di Anugerah Industri Muzik ke – 17(AIM17) yg akan berlangsung pada 2 Mei ini.


“Saingan saya nanti semuanya sengit-sengit belaka. Saya akan bertanding dengan nama-nama besar dan begitu gah dalam industri. Sudah tentu artis-artis lain seperti Jamal Abdillah, Hazami, Faizal Tahir dan Vince mempunyai peluang yg lebih besar untuk berjaya.

“Saya tak menjangkakan apa-apa kejayaan pun nanti. Telah tersenarai pun sudah cukup bermakna buat saya. Kalau saya berjaya meraih anugerah di AIM17 nanti, itu adalah satu bonus. Doakan saya berjaya ya!.”


Demikian cerita Riz. Peminat Riz jangan lupa dapatkan album sulung Riz berjudul Bermula Semula. Banyak lagu best, antaranya Hanya Sandiwara, Harus Ku Yang Pergi, Bermula Semula dan banyak lagi. Peminat yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang Riz boleh layari laman web di www.rizfc.forumotion.com



STACY SELESA BERSAMA AKIM

Oleh Fadhil Abdollah
Foto Zakaria Idris


Penyanyi cun Stacy ni semakin popular dan murah rezekinya.

Cerita Stacy:

“Tak dinafikan, gosip Stacy bercinta dengan Akim buat family saya bising jugaklah. Mujurlah mereka faham yg kami hanya berkawan rapat dan tak sampai nak bercinta. Stacy akui memang rapat dengan Akim. Bagi Stacy, dia seorang yg baik hati, cepat mesra, tak control, tidak hipokrit dan hensem orangnya..hehe. Kami juga sekepala. So, senang la kami nak berborak topik yg sama dan ini menjadikan Stacy selesa bersama Akim.

“Tentang kerjaya, single Jahat ciptaan Edry KRU akan menemui peminat apabila video klipnya dah siap nanti. Ini juga hadiah buat peminat yg sentiasa menyokong Stacy.

“Stacy juga menyanyikan lagu Kisah Kita ciptaan Adi Sixth Sense yg akan menjadi tema untuk sebuah drama nanti. Stacy amat senang bekerjasama dengan Adi yg kreatif dan memberikan Stacy kelonggaran kepada Stacy untuk menyanyikan lagunya”.

Demikianlah cerita Stacy…Stacy juga tercalon dalam kategori Album Pop Terbaik dalam Anugerah Industri Muzik yg akan berlangsung pada 2 Mei ini.

Kagum dengan Stacy ni..kelincahannya menari dengan vokal yg mantap buat ramai terpesona. Stacy adalah antara penyanyi muda berbakat besar yg boleh pergi jauh sehingga ke peringkat antarabangsa. Syabas!

Untuk mengetahui cerita selanjutnya, jangan lupa dapatkan majalah Mangga keluaran Mei 2010 di pasaran sekarang.

No comments:

Related Posts with Thumbnails