JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Friday, May 21, 2010

ARTIS DAN INTERNET




Laman web http://rizfc.forumotion.com/

“Saya mempunyai laman web kelab peminat saya sendiri. Sambutan yg diberikan amat menggalakkan dan kelab itu dah hampir 2,000 ahli.

“Kebaikan laman web ini bukan saja dapat merapatkan lagi hubungan antara saya dan peminat, malah dapat menyatukan mereka.

“Saya sering gunakan laman web ini untuk berkomunikasi dengan peminat melalui ruang chat yg disediakan. Peminat juga dapat mengetahui perkembangan dan aktiviti terbaru saya di laman web itu.”


(Petikan daripada Mangga Jun 2010)

1 comment:

mUzLiA said...

proud of riz angels forumotion....alhamdulillah..2 yrs dh...

Related Posts with Thumbnails