JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Monday, May 3, 2010

RIZ~STACY@RED CARPET AIM17


Photos Gua.com, Budiey.com, Myn Shah@Facebook & Muzlia@Rizangels

Riz dan Iqwal

Komen Riz

Persembahan Vokal Terbaik Di Dalam Lagu (Lelaki)

Harapan mesti ada. Cuma bila tengok pesaing-pesaing lain, di kalangan otai dan orang lama. Hazami Raja Vokal, Vince Chong senior saya, Faizal Tahir sedang di atas sekarang ini...

Jadi, harapan tak tinggi sangat sebab saya tahu susah. Kalau tak menang pun tak 'frust'. Saya berserah kepada Tuhan.

Bila tercalon, semangat tu lagi hebat. Sebab biasanya bila kita buat album, lagu-lagu 'slow' hendak diputarkan di radio. Tetapi bila tercalon untuk anugerah seperti AIM, ia menunjukkan bahawa sebenarnya ada juga orang di dalam industri yang dengar album kita, bukannya takde yang dengar.


Perkembangan terbaru: Sedang mencari material. Jika ada rezeki akan mengeluarkan sebuah album baru. Kalau tak, single. Meskipun ada menerima tawaran berlakon tetapi ditolaknya kerana ingin membina nama sebagai seorang penyanyi dahulu.

(Petikan artikel daripada Gua.com)

No comments:

Related Posts with Thumbnails