JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Friday, January 14, 2011

KELUARGA STACY PILIH AKIM!


Oleh Fadhil
(Petikan Mangga Februari 2011)




Jom ikuti komen kakak Stacy iaitu Cherry serta sepupunya Pauline dan Gayle tentang Akim….

CHERRY : Sebagai kakak, saya happy lihat Stacy bahagia berkawan dengan Akim. Bagi saya, Akim seorang yg menghormati orang, peramah dan pandai bawa diri. Kalau mereka suka sama suka, saya dengan senang hati terima Akim sebagai adik ipar.


GAYLE : Saya selalu lepak bersama mereka (Stacy & Akim)/ Boleh dikatakan saya dan Akim rapat jugak laa. Saya tengok Akim ni seorang yg cepat mesra dan boleh berkawan dengan sesiapa saja. Dia pun selalu ambil berat tentang Stacy.

PAULINA : Akim seorang yg comel, baik hati dan caring. Saya tahu inilah ciri-ciri lelaki idaman yg Stacy cari selama ini.


No comments:

Related Posts with Thumbnails