JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Monday, November 16, 2009

ARTIS REALITI KUASAI TOP 5 SEPARUH AKHIR MUZIK MUZIK 2



Teks By
Lee Ee Kee@Gua.com

RIZ dan Akim AF7 ~ Photo credit to RizAngels


STACY dan Akim AF7 ~ Photos credit to Klubbkidd


Kecuali Estranged, melalui lagu pencalonan mereka "Aurora", empat tempat di Top 5 di bolot oleh artis-artis realiti.

Mereka adalah juara Mentor 3 dan Akademi Fantasia 6, Black ("Aku Rindu Sayang Kamu") dan Stacy ("Pakai Buang") serta dua rakan seperjuangan Stacy dari AF musim 6 dan 7, Nubhan ("Seadanya Aku") dan Akim ("Bengang").

Mereka berjaya mengalahkan Jinbara ("Tahu Tak Tau Joget"), Alyah & Riz ("Ku Pinjam Satu Bintang"), Aizat ("Fikirlah"), 6ixth Sense ("Khatimah Cinta"), Grey Sky Morning ("Cinta Gila") dan Adam ("Benar-Benar").

Sekali lagi diingatkan, kedudukan mereka di Top 5 tidak bermakna mereka akan ke Anugerah Juara Lagu (AJL). Mereka masih perlu bersaing dengan Top 5 dari minggu lepas serta lapan lagi finalis yang akan berentap di Muzik-Muzik Separuh Akhir minggu depan. Siapa yang bakal layak ke AJL akan terjawab pada 20 November ini.

Pemilihan dibuat berdasarkan pemarkahan oleh juri profesional berdasarkan persembahan pada malam pertandingan dicampur markah penilaian lagu yang dibuat sebelum persembahan.

Seperti minggu lepas, panel juri terdiri daripada Azlan Abu Hassan, Helen Yap, Mohariz Yaakup, Ahadiat Akashah dan Azhar Borhan.


*** TAHNIAH STACY KERANA TERSENARAI DALAM TOP 5 DAN BERPELUANG CERAH UNTUK KE AJL24 NANTI!

*** JANGAN KECEWA RIZ WALAUPUN TIDAK BERJAYA. TAHNIAH KERANA ANDA TELAH MEMBERIKAN YG TERBAIK PADA MALAM TERSEBUT! CUMA BELUM REZEKI ANDA ...

*** KEPUTUSAN AKHIR 14 LAGU YG BAKAL BERSAING DI PENTAS AJL24, AKAN DIKETAHUI PADA JUMAAT INI (20 NOVEMBER 2009). JANGAN LUPA TENGOK NANTI! MUNGKINKAH ADA PERUBAHAN ATAU KEJUTAN? KITA TUNGGU!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails