JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Monday, November 23, 2009

STACY@REMAJA 15 NOVEMBER 2009




Oleh
Wan Emi Liza Md Izatzi
Foto Epul dan Tuan Azman


Muda, berbakat, lincah dan punya gaya yg tersendiri. Itulah sekilas pandang yg menggambarkan penyanyi genit yg bernama Stacy ini.

Perjuangannya untuk menjadi seorang penyanyi yg bukan sahaja boleh menyanyi, malah mampu menari dengan baik ternyata semakin terlaksana.

Bergelar selebriti di usia muda, apa halangan terbesar?
Halangan yg paling besar setakat ini ialah impian untuk sambung belajar terpaksa ditunda kerana kesibukan saya dalam aktiviti seni.

Gosip yg paling tidak dapat kamu lupakan?

Ketika membuat persembahan di Festival Filem tahun lepas apabila saya buat kesilapan ketika membuat persembahan. Itu bukan sahaja mengajar saya agar lebih berhati-hati di masa akan datang malah lebih serius setiap kali bekerja.

Perancangan Stacy seterusnya untuk memastikan terus bertahan di dalam bidang seni ini?

Terus mengekalkan apa yg saya lakukan hari ini dan terus berusaha untuk memastikan persembahan serta nyanyian saya terus diterima. Selain itu juga saya menyimpan cita-cita untuk membuka perniagaan sendiri dan bentuk perniagaan yg menjadi pilihan saya ialah kedai makan.

3 lokasi percutian yg menjadi idaman Stacy?

Saya sukakan pulau dan lokasi pilihan saya semestinya Malaysia.
1. Pulau Sipadan
2. Pulau Pangkor
3. Pulau Perhentian

Selebriti lelaki yg menjadi kegilaan

Farid Kamil dan Rosyam Nor

Bahagian tubuh yg menjadi kebanggaanmu?
Gigi

Sekiranya kamu tidak menjadi seorang penyanyi, kamu adalah...
Polis

Perkara yang paling memalukan dalam hidup kamu?
Tersalah buat sesuatu



Jangan ketinggalan mendapatkan Remaja 15 November 2009 untuk mengetahui cerita selanjutnya!




No comments:

Related Posts with Thumbnails