JOM CHAT


Nama watak dan perwatakan dalam novel-novel yang diletakkan di blog ini adalah rekaan dan imaginasi penulis semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia.



Jika terdapat persamaan, itu hanyalah secara kebetulan sahaja.



Harap maklum.



Saturday, December 12, 2009

PSSTT! BINTANG AF6 SALING SAYANG MENYAYANGI



Oleh Haslina Kamaludin
Foto Nizam & Yana

Anda tidak boleh hidup tanpa:

Stacy:
Family saya...
Riz : Jawapan skema...oksigen, air dan makanan...

Anda akan berasa malu apabila:

Stacy :
Apa yg saya ingin lakukan atau mahu capai sesuatu tidak kesampaian.
Riz : Orang malukan saya tanpa sebab.

Makanan yang paling anda tidak suka, kenapa?

Stacy :
Tak adalah... semua pun saya suka.
Riz : Tauhu...tak sedap la...

Kenangan yg tidak mungkin anda lupakan sewaktu sekolah dulu adalah....

Stacy :
Selalu kena denda dengan cikgu....
Riz : Fly. Hahaha jangan contohi perangai ni tau..tak baik!!

Anda cepat bosan dengan....

Stacy : Bila orang tu marah lepas tu kuat merajuk.
Riz : Jalan jem, keadaan sesak. Macam-macam bau ada.... Hahaha...

Perkara paling gila anda lakukan semasa di sekolah dulu?

Stacy : Conteng kasut sekolah. Ada orang buat macam tu ke? Bukan conteng dinding sekolah ke? Saya ni kan pelik sikit.
Riz : Saya lompat pagar malam-malam. Masa sukan tak nak pulak masuk acara ni....




(Petikan daripada majalah Yezz keluaran Ogos 2008)


No comments:

Related Posts with Thumbnails